فال روزانه دوشنبه 23 مرداد 1396

تبادل لینک 3 طرفه تبادل لینک هوشمند تبادل لینک اتوماتیک

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فال روزانه

فال روزانه امروز دوشنبه بیست و سوم مرداد 1396 

 

 

فال روزانه - متولدین فروردین ماه

امروز روزی همراه با فعالیت های بسیار برای شما خواهد بود و بالاخره احساس می کنید که اوضاع دارد روبراه می شود. هر مانعی که در چند روز گذشته در راهتان بوده است بالاخره از بین خواهد رفت. امروز بهتر از همیشه می دانید که از زندگی چه می خواهید. خیلی نگران این که آن را چگونه به دست خواهید آورد نباشید و بیشتر به این که دقیقا چه می خواهید فکر کنید. همراه با عشقتان و دوستان مشترکی که دارید بیرون بروید و سعی کنید حسابی خوش بگذرانید. فقط حواستان باشد با کسانی همراه شوید که از وقت گذراندن با آنها لذت می برید. بعد از ظهر امروز از خوشی های کوچک زندگی نهایت لذت را ببرید. امروز آغازگر چند روز لذت بخش برای شما خواهد بود. 

 

فال روزانه - متولدین اردیبهشت ماه

امروز به اعتقادات و نظرات خود پایبند بمانید، ولی اگر دیگران با آنها مخالفت کردند و با شما همراه نبودند ناراحت نشوید. به احتمال زیاد دلتان می خواهد که با آنها رو در رو شده و بحث کنید، ولی بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید. اجازه بدهید رویاهایتان شما را از واقعیت های دنیای اطراف دور کنند، دنیای خیالی شما امروز برایتان بهترین جای ممکن می تواند باشد. این آخر هفته زمانی بسیار مناسب برای رشد رابطه عاطفی شما است و شاید حتی بتوانید آن را وارد مرحله جدیدی کنید و قضیه را جدی تر کنید. بد نیست کار ویژه ای برای عشق خود انجام دهید و محبت خود را به او نشان داده و خوشحالش کنید. 

 

فال روزانه - متولدین خردادماه

به کودک درونتان اجازه دهید بیرون آمده و بازی کند. به دوران کودکیتان برگردید و به ذات اصلیتان اجازه دهید خود را بروز دهد. یادتان باشد که برخی از مهمترین درس هایی که در زندگی یاد گرفته ایم مربوط به دوران طفولیت ما هستند. به حال و هوای آن روزها بازگشته و سادگی زندگی را مثل آن روزها تجربه کنید. تنها چیزی که زندگی را برای ما پیچیده می کند خود ما هستیم. به روزهایی که بدون نگرانی زندگی می کنید فکر کنید و سعی کنید به آن روزها بازگردید. این آخر هفته را به رابطه خود با همسرتان بیندیشید. آیا همه چیز برابر است؟ آیا همه نیازهای روانی، روحی، جسمی و احساسی شما برآورده می شوند؟ 

 

فال روزانه - متولدین تیرماه

قرار نیست امروز دیگران شما را به دنبال خود بکشند، آنها وقتی برای این کار ندارند، پس بیهوده منتظر نایستید و خودتان دست به کار شوید. اگر احساس می کنید به تفریح نیاز دارید خودتان زمینه آن را فراهم کنید. بزرگترین چیزی که در این مورد می تواند تاثیرگذار باشد نگرش خودتان است. اگر امروز به کسی حسادت کنید آنها خیلی زود متوجه این مسئله خواهند شد، خودتان را اصلا گول نزنید. سرتان به زندگی خودتان باشد و بگذارید دیگران هم زندگی خودشان را بکنند. . متأهل ها خودشان را برای یک شب رمانتیک با همسرشان آماده کنند و مجردها هم یک برنامه تفریحی جالب همراه با دوستان ترتیب دهند، ممکن است فرصت های خوبی در انتظارتان باشند. 

 

فال روزانه - متولدین مردادماه

به شما توصیه می کنیم که امروز کمی خودخواه باشید. در مورد آنچه می خواهید رو راست باشید و تعارف نکنید. دلیلی ندارد فقط به خاطر این که به احساس کسی لطمه نزنید خودتان را عذاب بدهید. این که در مورد خواسته هایتان رودربایستی نداشته باشید به نفع همه خواهد بود. دنبال بازی های روانی با دیگران نباشید، این کارها دیر یا زود گریبانتان را خواهند گرفت و آخر و عاقبت خوبی برایتان نخواهند داشت. امروز ممکن است خودتان را با عشقتان درگیر دعواهایی نا خواسته بیابید، حتی شاید ندانید که دعوا بر سر چه چیزی است. برای اجتناب از این دعواها خیلی با احتیاط رفتار کنید و نگذارید بهانه ای برای دعوا درست شود. 

 

فال روزانه - متولدین شهریورماه

امروز در مقابل عقاید سفت و سخت یک نفر حسابی خشمگین خواهید شد. به هیچ عنوان نمی خواهید عقب نشینی کنید و آتش خشم درونتان به شدت شعله می کشد. سعی کنید منطق خود را حفظ کنید و با حالت تهاجمی و همراه با بی احترامی با افرادی که در واقع نمی خواهید از شما دلخور شوند رفتار نکنید. اگر منطقی و مودبانه حرف بزنید خیلی ها را تحت تاثیر قرار خواهید داد. بهتر است امشب را بی آنکه با کسی قراری بگذارید در خانه و در کنار خانواده خود بمانید و یک غذای خوشمزه بخورید. سعی کنید زود بخوابید و به خودتان یک استراحت حسابی بدهید تا هفته جدید را با انرژی تمام شروع کنید. 

 

فال روزانه - متولدین مهرماه

امروز با شجاعت تمام به سمت رویاهایتان پیش بروید. امروز خیلی علاقه ای به واقعیت های این دنیا ندارید، اصلا نگران این موضوع نباشید. کفش های بالدارتان را پوشیده و به بالای ابرها سفر کنید و برای خودتان هیچ حد و مرزی قائل نشوید. فراتر رفتن از حدود تنها راه رشد شما خواهد بود، پس تا می توانید اوج بگیرید. امشب می تواند برای رابطه شما بسیار مثبت و یا منفی باشد و این بستگی به این مسئله دارد که آیا نقطه تاریکی در رابطه های پیشین شما وجود دارد یا خیر. از فرصت استفاده کنید و با کسی که دوست دارید حرف بزنید و پرونده گذشته را برای همیشه ببندید. فقط یادتان باشد که با دید مثبت جلو بروید. 

 

فال روزانه - متولدین آبان ماه

امروز روزی همراه با فعالیت های بسیار برای شما خواهد بود، خودتان را با سرعت امروز همگام کنید. انرژی بسیار زیادی در دسترس شما قرار گرفته است، تا جایی که می توانید از آن استفاده کنید. تنها چیزی که می تواند مانع شما بشود ذهن خودتان است. از چیزهایی که بر خلاف تصورتان در واقع می توانند به شما کمک کنند هراسی نداشته باشید. ذهن خود را باز کرده و چیزهای تازه ای که وارد زندگیتان می شوند را با آغوش باز بپذیرید. اگر امروز از آن روزهایی است که فکر می کنید هر چقدر با عشقتان حرف می زنید او متوجه منظورتان نمی شود و از لحاظ احساسی فکر می کنید از هم خیلی فاصله گرفته اید، سعی کنید در سکوت با هم قدم بزنید و در مورد هیچ چیز جز آب و هوا حرف نزنید. 

 

فال روزانه - متولدین آذرماه

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. باید تا جایی که می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و در مکالمات خود خلاق و خوش سر و زبان باشید. جنبه عصیانگر وجود خود را آزاد بگذارید و هر لباسی که دلتان می خواهد را بپوشید و به این که اطرافیانتان چه فکری در موردتان خواهند کرد اهمیت ندهید. لازم نیست شما هم دقیقا همان سبکی که آنها دارند را دنبال کنید. . امروز دلتان می خواهد در مورد مسائل و مشکلاتتان با همسرتان حرف بزنید، اما کوچکترین بحثی ممکن است در او حالت دفاعی ایجاد کند و این بحث را تبدیل به نبرد قدرت کند. در حال حاضر بهترین راه حل این است که سکوت اختیار کنید و این گفت و گو را به زمانی دیگر موکول کنید. 

 

فال روزانه - متولدین دی ماه

احساساتتان امروز اوج گرفته اند، تا می توانید به آنها میدان بدهید و حتی بگذارید در تصمیم گیری های شما نفوذ کرده و تاثیر گذار باشند. انرژی خلاق بسیار قدرتمندی در اختیارتان است، تا جایی که ممکن است از آن استفاده کنید. این انرژی قدرت فعال کننده ای دارد که شما را از جایی که لم داده اید بلند کرده و به فعالیت وا خواهد داشت. احساس می کنید قرار است امروز عاشق شوید، این حس خود را آزاد بگذارید، شاید همین اطراف کسی باشد که روزی شریک راه شما خواهد بود. با تمرکز بر روی ایرادها و خطاهای عشقتان از کاه کوه نسازید و به جای این کار روی آنچه که شما را در مرحله اول به سوی او جذب کرده است توجه کنید. 

 

فال روزانه - متولدین بهمن ماه

امروز حال و هوای خوبی خواهید داشت. به سراغ چیزها و کارهایی بروید که آنها را قبول و باور دارید. مطمئنا در امروز قدرتی جادویی نهفته است که نه تنها باید ان را باور کنید، بلکه باید از آن نهایت استفاده را ببرید. کافی است به این موضوع اعتقاد داشت باشید تا معجزه برایتان اتفاق بیفتد. به ذهن خلاق خود فرصت بدهید ایده های عجیب و غریب خود را پرورش دهد، این افکار غیرعادی به احتمال زیاد مورد استقبال قرار خواهند گرفت، دوره و زمانه دیگر عوض شده است. برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید. 

 

فال روزانه - متولدین اسفندماه

تا زمانی که اخلاق های بدی که روی زندگی شما تاثیراتی جدی دارند را کنار نگذاشته اید چیز زیادی عوض نخواهد شد. باید متوجه این موضوع باشید که اگر برخی چیزها هستند که شما را کنترل می کنند، شما کنترل کامل زندگیتان را در دست نخواهید داشت. با این حقیقت نجنگید؛ تنها باید بپذیرید که این چیزها در دنیای شما وجود دارند و درک کنید که می توانید بی آن که تسلیم قدرت آنها بشوید با آنها همزیستی مسالمت آمیز داشته باشید. امروز روز خوبی برای بررسی زندگی مشترکتان است و زمان خوبی است برای این که ببینید اوضاع روبراه است یا خیر. می توانید همراه با همسرتان به سینما بروید و یا یک شب رمانتیک را در منزل بگذرانید.

 

منبع: میهن فال

 




:: بازدید از این مطلب : 1852
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : autolinks
ت : دو شنبه 23 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی