فال روزانه سه شنبه 24 مرداد 1396

تبادل لینک 3 طرفه تبادل لینک هوشمند تبادل لینک اتوماتیک

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فال روزانه

فال روزانه امروز سه شنبه بیست و چهارم مرداد 1396 

 

فال روزانه متولدین فروردین

شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول کنید، حتی اگر یک راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد. 

 

فال روزانه متولدین خرداد

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند. 

 

فال روزانه متولدین تیر

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند. 

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما واقعاً نیاز دارید که به افراد خانواده‌تان و یا به یک دوست صمیمی‌کمک کنید؛ حتی اگر این کار باعث شود از استراحت کردن صرف نظر کنید ولی نمی‌توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی‌کنید در مورد جواب خود فکر کنید. اما هنوز هم کار درست این است که قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه‌ریزی ثابتی دادشته باشید. 

 

فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است این روزها تصمیم داشته باشید که کاری را انجام دهید که خارج از عادات و ویژگی‌های شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب کنید. متاسفانه، دیگران ممکن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واکنش تندی نشان دهند. حتی ممکن است فکر کنند که آدم بی تجربه‌ای هستید که از زیر کار در می‌روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما کار درستی است و همچنین نیاز دارید که برای دیگران توضیح دهید که واقعا که هستید و از زندگی چه می‌خواهید. 

 

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود. 

 

فال روزانه متولدین آبان

در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را جبران می‌کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد. 

 

فال روزانه متولدین آذر

شما مدت زمان زیادی را صرف فکرکردن بر روی آینده تان کرده اید. در حالی که شما تلاش می‌کنید زندگی متفاوتی برای خود فراهم کنید. به جای اینکه با موانع و مقاومتهایی که در برابر شما می‌شود بجنگید، از تعلقات خاطر و وابستگی هایی که شما را از اهدافتان دور می‌کنند دست بکشید. اگر شما خودتان را از توقعات و انتظارات قبلی خود آزاد کنید، از اتفاقاتی که خواهد افتاد شگفت زده خواهید شد. 

 

فال روزانه متولدین دی

امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند. 

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اتفاقات شگفت‌انگیزی در محل کار می‌افتد که می‌تواند باعث آشفتگی شما شود، اما شما باید با مهارت خودتان را از آنها کنار بکشید. ممکن است اول فکر کنید که کار اشتباهی کرده‌اید، اما شاید به شما اطلاعات نادرست داده شده باشد و یا سیگنالهای مبهمی دریافت کرده باشید. یک بار که متوجه بشوید کار اشتباهی نکرده‌اید، آن‌وقت می‌توانید از توانایی‌هایتان نهایت استفاده را ببرید. 

 

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده‌اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

 

منبع: نیک صالحی




:: بازدید از این مطلب : 1848
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : autolinks
ت : سه شنبه 24 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی