فال روزانه پنجشنبه 26 مرداد 1396

تبادل لینک 3 طرفه تبادل لینک هوشمند تبادل لینک اتوماتیک

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فال روزانه

فال روزانه - متولدین فروردين 

شما احساس می‌كنيد كه آرزوهای خيلی جاه‌طلبانه جزو بهترين اهداف شما به حساب می‌آيند. لازم نيست كه توقعات خود را پايين بياوريد؛ آنچه كه اهميت دارد اين است كه بايد خلاقيت خود را بيشتر كرده و كارهايی را انجام دهيد كه از نظر روانی احساس خوبی در شما ايجاد كنند. چيزهايی كه برايتان مهم هستند فرار نمی‌كنند؛ آنها همين جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جديدی كه كسب می كنيد دوباره بهشان رسيدگی كنيد. 

 

فال روزانه - متولدین ارديبهشت 

امروز در خانه شما و همچينن در خانه مربوط به مسائل شغلی‌تان كسوف رخ می‌دهد، بنابراين به شما پيشنهاد می‌شود كه خودتان  را برای يك حركت خيلی حرفه‌ای آماده كنيد و يا نقش خود در جامعه را اصلاح كنيد. اما هر كدام از اين كارها راكه انجام بدهيد، تأثيرات غير قابل پيش بينی در فعاليت‌های افراد خانواده‌تان خواهد گذاشت، چرا كه اين دو موضوع به هم مرتبط هستند. بنابراين به تنهايی تصميم‌گيری نكنيد؛ كسانی را كه تصميم‌گيری‌های شما بر زندگی آنها تأثير می‌گذارد را هم در تصميم‌گيری‌هايتان شركت دهيد. 

 

فال روزانه - متولدین خرداد 

امروز شما چيز جديدی ياد می‌گيريد كه برايتان سود و منفعت معنوی و سياسی خواهد داشت، اما مدتی طول خواهد كشيد كه شما  قلباً اين موضوع را بپذيريد. مطالعات اخير شما تا حدودی ذهنتان را باز كرده و بهتان كمك می‌كند كه به زندگی با ديد متفاوتی نگاه كنيد؛ بنابراين شما ايده‌های جديد را جذب می‌كنيد. خوشبختانه علايق جديد شما خواسته‌هایتان را بهتان يادآوری كرده، شما را آگاه می‌كند و به زندگی‌تان نيز معنا می‌دهد. 

 

فال روزانه - متولدین تير 

امروز نشانه شما نسبت به ماه بيشتر از نشانه‌های ديگر حساس‌ شده است، بنابراين در هشتمين خانه شما- يعنی خانه دگرگونی و تغيير  شكل كسوف رخ داده و ناراحتی روحی عميق شما  بيرون كشيده می‌شود. اين اتفاق بر روی احساس بدی كه نسبت به خود داريد عميقاً تأثير خواهد گذاشت و اين تغيير حال حتی بر شرايط مالی‌تان هم اثر خواهد گذاشت. در نهايت اگر شما بخواهيد از اسرار سر در بياوريد، اين تغيير شكل و دگرگونی برای شما مفيد واقع خواهد شد. 

 

فال روزانه - متولدین مرداد 

امروز ماه به طور كامل بر هفتمين خانه شما- يعنی خانه دوستان و همكاران- سايه می‌افكند و اين اتفاق كاملاً مورد مخالفت خورشيد ماه  اسد قرار می‌گيرد. بنابراين در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌يابی شما تغيير و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی كه باعث تغيير دادن فعاليت‌های مربوط به روابط كاريتان شود، باعث بيشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراين احساس بهتری نسبت به شغلتان پيدا خواهد كرد. 

 

فال روزانه - متولدین شهريور 

امروز ممكن است اثرات كسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اينكه اثرات قوی و زيركانه آن ممكن است فقط در ضمير  ناخودآگاه حس شود. شما امروز خيلی به اهداف خود اطمينان نداريد، برای اينكه ديگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی‌گويند كه چه خواسته‌هايی دارند. بگذاريد اين چرخه‌های بي‌پايان ذهنی از زندگی‌تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببريد. هم اكنون تأثيری كه استراحت كردن بر شما می‌گذارد، خيلی بيشتر از انجام دادن يك كار بخصوص است. 

 

فال روزانه - متولدین مهر 

امروز روز عشق ورزيدن است و كسوفی كه رخ داده است برايتان چندين اتفاق شگفت‌انگيز همراه خواهد داشت. باوجود اينكه شما ديگران را  به طور واقع بينانه‌ای ارزيابی نمی‌كنيد، ولی می‌توانيد بهترين خصوصيات هر فرد را ببينيد. فقط فراموش نكنيد كه در پس ظاهر جذاب هر آدم، چيزهای پيچيده ديگری نيز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شايد اين حقيقت زياد زيبا نباشد. 

 

فال روزانه - متولدین آبان 

در حاليكه شما از فكر كردن به خاطرات گذشته دست كشيده‌ايد، باز هم احساس بيهودگی می‌كنيد. ولی اگر بخواهيد به خود تكانی بدهيد، يادآوری فكر و خيالات قديمی پالايش كننده خواهد بود. كسوف كردن ماه در برج دلو آينده‌نگر به شما اين توانايی را می‌دهد كه به سرعت آسيب‌های احساسی قديمی خود و همچنين ديد منفی باقيمانده در وجودتان را بهبود ببخشيد. خوشبختانه يك تجربه شگفت‌انگيز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان كمك كند، بنابراين شما می‌توانيد از عشق و محبتی كه دور و برتان هست لذت ببريد. 

 

فال روزانه - متولدین آذر 

با ايجاد شدن كسوف ماه در سومين خانه شما يعني خانه ارتباطات نسبت به هميشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتی اگر ديگران خواستند با شما در مورد ايده‌ها و تفكراتشان صحبت كنند، شما بايد به نيازهای خودتان هم توجه كنيد. وقت بيشتری را به فعاليت‌های لذت بخش، مثل كار كردن در باغ و يا باغچه خانه‌تان و يا تغيير دكوراسيون يكي از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهيد تا زندگی‌تان را زيباتر كنيد. 

 

فال روزانه - متولدین دی 

اگر شما زياد به جزئيات توجه نكنيد، اعتماد بيش از اندازه‌تان به ديگران می‌تواند شما را به اشتباه بيندازد. اگرچه شما احساس می‌كنيد كه  فرد پولداری هستيد، ولي چون ماه در دومين خانه شما كه با مسائل مالی ارتباط دارد كسوف كرده است، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنيد. همچنين نزديكی و مجاورت با نپتون پوشيده در مه افكار شما را مغشوش می‌كند و شما را وسوسه می‌كند تصميم اشتباهی گرفته و چيزی را بخريد كه واقعاً بدان نياز نداريد. چند روزی صبر كنيد و بعد دوباره اختيارات خود را ارزش‌گذاری كنيد. 

 

فال روزانه - متولدین بهمن 

امروز كسوف كامل ماه در نشانه‌تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از يك طرف شما می‌دانيد چه می‌خواهيد و اعتقاد  داريد كه كاملاً هم استحقاقش را خواهيد داشت. از طرف ديگر نظرات يك نفر ديگر در مورد زندگی شما می‌تواند زندگی‌تان را آشفته و پريشان كند. حواستان باشد كه بر مشكلات ناراحت كننده سرپوش نگذاريد تا روابط‌تان تيره و تار نشود. برملا كردن و بر زبان آوردن همه چيز، استراتژی معقولی برای برطرف كردن استرس‌های پنهانی است. 

 

فال روزانه - متولدین اسفند 

شايد شما هنوز برای اينكه ديگران احساسات شما را بفهمند آمادگی نداشته باشيد. اما فراموش نكنيد امتناع كردن نمی‌تواند برنامه طولانی مدت ماندگاری برای ثبات بخشيدن به روابط‌تان باشد. اگر شما برای اينكه می‌خواهيد اول تصميم خود را بگيريد، بحث‌های مهم را به تعويق انداخته‌ايد، بايد اول اين ديوارها را خراب كنيد و بعد تصميم‌گيری كنيد. با وجود اين شما فقط پشت گوش می‌اندازيد و امروز و فردا می‌كنيد؛ ولی برای تبادل نظر كردن امروز بهتر از فردا است.

 

منبع: میهن فال




:: بازدید از این مطلب : 2005
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : autolinks
ت : پنج شنبه 26 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی