فال روزانه جمعه 27 مرداد 1396

تبادل لینک 3 طرفه تبادل لینک هوشمند تبادل لینک اتوماتیک

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فال روزانه

فال روزانه جمعه بیست و هفتم مرداد 1396

 

فال روزانه - متولدین فروردین

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید. 

 

فال روزانه - متولدین اردیبهشت

شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید. 

 

فال روزانه - متولدین خرداد

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد. 

 

فال روزانه - متولدین تیر

بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد. 

 

فال روزانه - متولدین مرداد

امروز اگر شما به میزان توانایی‌تان توجه نکنید گرفتار مشکلی جدی خواهید شد. اصلاً مهم نیست که چه کاری می‌خواهید انجام دهید؛ شما نمی‌توانید آن کار را انجام دهید. بنابراین یاد بگیرید که چگونه می‌توانید شور و هیجانتان را نسبت به زمانی که در اختیار دارید متعادل کنید و تصمیمی عاقلانه بگیرید. 

 

فال روزانه - متولدین شهریور

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید. 

 

فال روزانه - متولدین مهر

شما دلتان می‌خواهد که برای مدت کوتاهی همه چیز را رها کنید، اما متوجه می‌شوید نمی‌توانید به راحتی کاری کنید که این اتفاق بیفتد. بنابراین ممکن است از خودتان ناامید شوید. اما این واقعا مشکل شما نیست، صبر داشته باشید و ببینید که چگونه مسئولیتهایتان در طول این روزها کم تر می‌شود و بعد برگردید به اینکه وقت فراقتی برای خود در برنامه زندگیتان بگنجانید. 

 

فال روزانه - متولدین آبان

این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می‌کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت -حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد. 

 

فال روزانه - متولدین آذر

حتی اگر به ذهنتان رسیده که یک پروژه جدید را شروع کنید، ولی عاقلانه تر این است که روی چیزهایی که قبلا بوده سرمایه گذاری کنید. ورود بهرام به دومین خانه تان یعنی خانه “مادیات و مسائل مالی” شما را تشویق می‌کند که به جای اینکه بیرون رفته و چیزهایی که نیاز ندارید بخرید پول‌هایتان را پس انداز کنید. باوجود این امروز باید با خواسته‌های درونی تان بجنگید، پس درباره وسوسه خریدن چیزهایی که بی اختیار و از روی هوس است هوشیار باشید و آن را به فردا موکول کنید. 

 

فال روزانه - متولدین دی

امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراسهای شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند. 

 

فال روزانه - متولدین بهمن

شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی‌کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید. 

 

فال روزانه - متولدین اسفند

باتوجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

 

منبع: نیک صالحی




:: بازدید از این مطلب : 1709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : autolinks
ت : جمعه 27 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی